Om dagen och gårdagen.

Hejhej!
Igår kväll var man som sagt hundvakt med mika.
Det gick jättebra.
Först var valpen väldigt busig, sprallig och försökte bitas ofta och den äldre hunden sov.
Sen blev valpen också trött så det sluta med att jag hade en hund sovandes jämte mig och en sovandes på min mage.
Så jag och mika hann kolla på 3 filmer innan pappa ringde hem mig och henens familj kom hem.
filmerna var Streetdance,, nåning i rom och the valentines day.
Streetdance var bäst . den var väldigt bra faktiskt, tycker att ni ska kolla på den!
Nånting i rom var ganska bra.
The valentines day var säkert också bra men vi hängde inte med i den, men det kan ju ha att göra med att valpen var busig då ....
Men mysig kväll som sagt var.
Imorse hade jag 20 minuter på mig att äta frukost och fixa i ordning mig ( försov mig ..... som vanligt..... ) sen kom måns och då drog vi på gudstjänst!
sen hela dagen har jag typ bara varit ute med måns .


bild i repris

pussar<3
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0