frågor.......... annorlunda.

om man har tråkigt har man

WHO?

Vem är i rummet med dig? höhö. jag är själv i detta rum.
Vem fick du sms av senast? vet inte, kan inte kolla eftersom att mobilen är urladdad.
Vem tänker du på nu? massor.
Vem pratade du senast i telefon med? Morfar.
Vems hus var du i senast? jag är i vårt nu men innan dess, måns och hans familjs hus.
Vad sa du senast? jag kommer inte ihåg.
Vem önskar du att du var med nu? Många.
Vem är din favori
t släkting? ska man kunna välja en specifik?
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Jag har faktiskt ingen aning.
WHERE?
Vart är din telefon? i jackfickan.
Vart är din mamma?i vardagsrummet.
Vart är din pappa? i vardagsrummet.
Vart sover du? På mitt rum i min säng.
Vart handlar du mest? Olika.
Vart fick du tag på tröjan du har på dig? Team Sportia, köpte den till pappa för ett antal år sedan.
Vart åkte du senast med bil? Maxi.
Vart i ditt rum är du? Jag är inte i mitt rum utan i datarummet.

WHAT?
Vad åt du senast?kaka.
Vad drack du senast?läsk.
vad är de för färg på dina byxor? mörk blå eller jag vet inte jeansfärg.
Vad är den närmaste saken som är blå? om inte byxorna är det nog nåt dataspel.
Vad gillar du mest med skolan? Vännerna.
Vad är din favorit färg? Gul.
Vad är din favorit hemsida? olika.
Vad är ditt favorit sko-märke? Vet inte.
Vilken film såg du senast? King Kong eller nåt.
Vad hör du just nu? vet inte.

WHY?

Varför går du i skolan? För att lära mig saker och träffa vänner.
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter? För att alla ska kunna höra oavsett de missat nån gång kanske?
Varför är alla besatta i COD? Vet inte.


WHEN?
När är din födelsedag? 21 juni.
När köpte du senast nya byxor? Inte en blekaste aning.
När var senaste gången du tände ett ljus? Igår, eller det var Mika som tände.
När var du senast i skolan? minns inte. skolavslutningen.
När träffade du din pappa? Jag träffar min pappa fortfarande.....
När duschade du senast?idag.
HAVE YOU EVER
1. Hånglat i mer än 3 minuter? Nej.
2. Sovit i en annan säng?
ja?

3. Hånglat på en bio? nej.
4. Hånglat i skogen?
Nej.
5. Tyckt att din kusin är het? Haha nej?
6. Sovit naken? i trosor?
7. Kört över hastighets gränsen? ja .. på min cykel ;)
8. Målat om ditt rum? gälls det att man bytat rum?

9. Dansat framför en spegel? japp .
10. Fått hicka? ja.
11. Dumpat någon? Ja.

12. Stulit pengar ifrån en kompis? Ehm nej?
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? och vad menas med det?
14. Varit i slagsmål? Nej , inte min grej.
15. Smugit ur ditt hus? Nej.

16. Haft känslor som inte haft det för dej? för någon som inte haft det för mig ja , har det nu.
17. Blivit arresterad? Nej.
18. Hånglat med en främling? nej?
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? ja.
20. Varit förälskad i en granne? nej.
21. Struntat i skolan för att göra något roligare? struntat i låxor för att göra roligare ja.
22. Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja?
23. Sett någon dö?
Inte i verkliga liet och det är jag glad för.
24. Varit på ett plan? Ja.
25. Kysst en bild? haha nej.
26. Sovit till 3? nej.
27. Älskar eller saknar någon just nu? Många!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hade en sån på bdb!! :)

2011-01-09 @ 14:04:27
URL: http://bloggenlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0