DAGEN 8/9

hejsan .
jag började skriva på ett inlägg igår .
så hade jag skrivit ett jätte långt inlägg sen bara försvann det . så fanns det en i utkast men det var bara halva inlägget så jag orkade inte skriva om det men iallafall nu är nu så nu får ni ju ett inlägg.
Dagen:
först hade v i svenska . då vi fortsatte med klassiker rätt kul faktiskt.
Sen hade vi so . partier -.-
efter det hade vi matte  . ja det gick väl som vanligt (a)
OCh efterdet vart det lunch .
Det blev potatisbullar .  bläääääää.
OCh efter lunchen hade vi bioliogi . håller på om kroppen . skittråkigt.
sen hade vi hemkunskap :D
vi bakade äppelpaj jätte god :D
när jag kom hem läste jag lite tills morfar och Erika kom .
Då vi åt kakak igen ,. men denna gång shcweizernötkaka ,.
men nu har jag ont i magen -.-
så ska städa rummet och garderoben . sen blir det packing för imon drar klassen till Ön :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0