mycket att göra + 2 gamla bilder 12/10-10

Förlåt,förlåt,förlåt,förlåt för dålig uppdatering.
men vi har så mycket i skolan nu så jag varken hinner eller orkar.
och nu är det ännu jobbigare då jag håller på att bli sjuk med.
Att vara sjuk är inge kul.
har så lite bloggideer nu .
Så om ni vill får ni jätte,jätte,jätte gärna skriva vad man kan göraför blogginlägg utan kamera.
just det jag får snart tillbaka min kamera och då blir det rooooligare här på bloggen.
Men nu har jag så fruktastvärt ont i halsen så jag tänkte dra mig mot sängen nu
 ska se om jag hitter lite bilder att bjuda på först .

ja det här var för några år sedan ja .


en till bild som är räääätt gammal xd.

men det får räcka för idag.

pusshej<3
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0