31/10-10 söndag - hopptävling

hejhej!
Förlåt för sen uppdatering men jag har inte haft tid tidigare.
Har varit och tävlat ...........
Min häst och Elins häst skenade!
Så Eln trillade av .
Så jag fick rida banan själv.
Då min häst skena 3 gånger till varav jag trilla av en gång.......
Så nu har jag ont i axeln och höften.
Men min häst är delad tvåa på snällaste hästarna i världen...
Så tro inte något annat!
Men det gick bra ändå.
Pängen jag fick vart 8,8,8 :D
Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen och mysa.
Så nifår ha det så braså ska jag försöka leta upp kamera sladden med.

Denbästa hästen i världen! Sonjahof´s Ricardo.
Vardock inte den hästen jag red idag.
Idag red jag zeus!<3


Pusshej <3
F


Kommentarer
Postat av: Felicia :)

vad duktig du e, jättebra poäng! :D<3

2010-10-31 @ 16:50:58
URL: http://orangejeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0