30/10-10 lördag - meningslöst inlägg

Hejsan.
Jag sitter här i datarummet med sjukt ont i magen och är sjukt glad :D
Vi har HÖSTLOV nu!
Och det kan jag säga att det behövdes..
Efter att ha haft 3-4 prov i veckan i ca 4 veckor har vi nu gått till att ha 0-1 prov i veckan.
Är det någon som fattar hur sjukt skönt det är!?
Men denna veckan har jag bara ett fåtal vänner som är hemma.
Så jag får vara extra social till de som är hemma.
Imon är det tävling! Så då får jag gå upp klockan 8 igen.
Men sen blir det en hel vecka med sovmorgonar!
Så ska jag även försöka hålla mig frisk HELA veckan, jag vill verkligen,verkligen inte bli sjuk!
Speciellt inte nu när vi för en gångs skull har lov.....
Menmen
Och igår snackade jag med Amanda ( kompis i stockholm ) ,  så nu hoppas vi bara att hon får komma hit till nyår för sina föräldrar.
Finns det någon som är så glad som jag är just nu???
Nej jag tror faktiskt inte det.....
Nu tror jag att detta blev ett ganska meningslöst inlägg .
Menmen GLÖM FÖR GUDS SKULL INTE ATT STÄLLA FRÅGOR IFRÅGESTUNDEN!!!!


Gammal bild!

pusshej <3
F
rida


Kommentarer
Postat av: Amanda Mattsson

Hej, gud vad roligt att höra :D Blir jätte glad av sånna kommentarer :D Hoppas du fortsätter att besöka den då :) Allt är jätte bra med mig ! Sj?

2010-10-30 @ 21:53:04
URL: http://amandamattsson.weebly.com/blogg.html
Postat av: Felicia :)

Sötis! :)



Jag har en fråga:

Skulle inte du kunna göra ett inlägg eller berätta om dina ansiktsprodukter. Du har så himla bra grejer!

Puss ! <3

2010-10-31 @ 00:30:48
URL: http://orangejeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0