28/10-10 torsdag - slappigt!

hejsan.
Sitter och lyssnar på musik just nu och har fortfarande lite läxor till imon , men annars är jag såååååå glad eftersom att vi bara har 2 prov som vi vet om kvar än så länge :)
hitills har vi haft 2-4 prov per vecka i 3 veckor så det är skönt.
och imon är det slappardag först är det vanlig sen blir det film sista timmen och sen är det LOOOOV!!!!
Finns det ngt annat man kan vara då än glad,glad och GLAD??
Imorgon så vet jag inte hur dagen blir annars .
Har dubbelbokat med Sebastian och Clara så jag hoppas att det är ok att vara alla tre för det är de jag vill :)
Sen Lördag sla jag rida . sjuuukt kul!
sen på Söndag är det tävling som gäller :)
ska bli sjukt kul!
och glöm inte ställa frågor till frågestunden nu:)
kul att två stycken redan vågat ställa en fråga var .
vill haaaa sommar!
pusshej<3
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0