3/11-10 onsdag - avslutad frågestund.

Anonym:
Vem är din bästis om du får välja en?

Svar: ehm egentligen har jag 3 bästa kompisar, Josefine M , Usse och Felicia, men om jag ska välja en blir det nog Usse! Bara för att vi är lika galna  och delar det mesta :).


Ussan:
hmm...... vad gillar du mest hos dig själv? ;) <3

Svar: Där får jag nog svara mina ögon eller ögonfärgen.
Egentligen kanske jag borde säga mitt hår men eftersom att jag vill ha längre så får det bli ögonen för att jag älskar min ögonfärg :) <3

Thess:
Hmm... En fråga ... När var senaste gången du grät?

Svar: Bra fråga - jag vet inte faktiskt kanske för ungefär en vecka sedan ....

Varför?

Svar: Om det var då var det för att jag förstod hur dumma killar egentligen är.....

Var det en bra fråga? Oj nu blev det massor av frågor !!! ;)

Svar: Det svarade jag antagligen på i din första fråga men jag säger det igen ;)
Ja det var en bra fråga :). Och det är bra när man ställer mycket frågor . Det tycker jag om :).

Felicia:
Jag har en fråga: Skulle inte du kunna göra ett inlägg eller berätta om dina ansiktsproduket?
Du har så himla bra grejer.
Puss<3

Svar: Det är klart jag kan göra det :) . Ska försöka hinna göra det i veckan :).
Tack så mycket :) . Puss och kram <3

Vill ställa en till fråga :)
Säg tre saker du vill ha hos en kille.

Svar: Ehm . Jag vill att den ska vara trevlig,snäll omtänksam. och att vara snygg ger inget minus . men det spelar egentligen ingen roll ;).

Öppnar du när någon kommer bus eller godis?

Svar: Som de flesta kanske vet så tycker jag inte om när folk kommer och går bus eller godis.
Oftast öppnar jag INTE.
Men ibland öppnar jag och ger lite godis och sen beror det på vem det är också. Är det någon jag inte känner öppnar jag oftast inte är det någon jag känner så öppnar jag självfallet.

Läskigaste film du sett?

Svar:
Ehm . Jag kommer inte på vad den heter . Men den handlar om tre ungdomar som ger sig ut i skogen helt ensamma och så händer det massa läskiga saker. Sen är det väl det att den är sann och har spelats in väääldigt verkligt så man tror nästan det drabbar en själv. Men jag tror att DU vet vilken jag menar och USSE vet självfallet vilken jag menar :).



Nu är frågestunden slut hoppas ni blev nöjda med svaren :)
P.S om det inte står vem som skrivit frågan är det den senaset jag skrev som skrivit frågan ;)

pusshej<3
F



Kommentarer
Postat av: Thess

Tack för svaren! ;)

2010-11-03 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0