17/11-10 onsdag - Sonjahof´s Ricardo <3

Jag fick just reda på att en häst i stallet ( Prins Mistral) blev avlivad igår och en kompis till mig älskade honom mer än något annat!
Och jag kan inte säga att jag älskade honom då jag inte minns hur det kändes att rida honom.
Men jag önskar att jaghade ridit honom mer.
Och så kom jag och tänka på min älskling Ricky!
HUr hemsk skulle inte dte känts för mig om han försvann liksom.
Halva min värld skulle gått under.
Jag hade gjort allt det som behövdes men jag skulle inte varar samma glada person jag är just nu!


Sonjahof´s Ricardo!
Den underbaraste häst i världen och som jag någonsin ridit!
Jag älskar dig över allt annat! <3




Hoppas jag snart får rida dig igen.
innan jag glömmer hur du kändes att rida :( <3

pusshej<3
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0