13/11-10 tisdag - snabbt

Jag önskar att livet går snabbare.
Inte hela livet utan bara dagarna.
så det händer något menar jag.
Så man slipper skolan snabbare .
Så jag kan börja på gymnasiet snabbare.
Så jag kan bli veterinär snabbare.
Så jag kan bli kör snabbare.
Så jag kan gifta mig snabbare.
Så jag kan få barn snabbare.
Så jag kan leva lyxigare.
SÅ jag kan leva precis som jag vill!
Men egentligen så går dagarna väldigt snabbt .
Men ibland går de ändå förlångsamt.
nu vill jag bara att tiden ska gå!
Men jag önskar även att jag kunde spola tillbax tiden .
Och göra det jag gjort dåligt till något bättre.


bild i repris.

pusshej<3
F

Kommentarer
Postat av: ussan

sv: haha tänkte väl det!!! xD

Frida jag lovar det går över! <3

2010-11-25 @ 19:52:27
URL: http://usseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0