bilder

hejsan sitter här inne i vardagsrummet och har det  mysigt .
Dagen har varit alldeles okej
Efter skolan så stack jag usse och felicia hem till stackars josse som är sjuk och lämnade lite skolarbete.
sen kom annie så stack vi hem till mig och åt lite mackor :)
efter det skulle annie till sjukgymnasten så vi hängde med dit .
sen  stack vi in på en ipzzeria och värmde oss .
men sen skulle Felicia hem och äta så jag och annie stannade kvar.
Så fick vi gratis pizza :)
så sjukt gott . så det bidde pizza ist för  macka :P
n ska kolla lite andra bloggar nu och mysa lite :)


jag imorse.


fin bild enligt mig (:


en till fin bild enligt mig (:

nu har ni fått ngt inlägg idag iaf.
skriver antagligen om ett tag sen men bli inte för besvikna om det inte blir ngt mer inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0