UNDERBARASTE RICKY <3

hejsan .
nu sitter jag här inne på mitt rum . ska föna/platta håret sen blir det till att städa rummet.
och efter det kommer josse hit så ksa vi börja fixa lite mer med den andra bloggen.
Dagen började med att man vaknade 10 i 8 men som ni kanske vet så är jag en riktig sjusovare.
så jag log och drog mig till 20 i 9 ......
fick lite stressigt till ridningen då men det gick .
och idag bytte jag häst igen . men denna gången fick jag den underbaraste Ricky <3 ( Sonjahof's Ricardo ) .
faaaan vad jag älskar honom asså .
galopperade över bomar. var inte det roligaste man kunde göra men ändå .
hade mkt ällre hoppat . menmen.
nu måste jag verkligen föna håret hejsvejs.

suddig och gammal bild på oss :)

bildrepris


// fridisen


Kommentarer
Postat av: vito ♥

kul blogg ♥

2010-05-15 @ 14:12:07
URL: http://vitoss.blogg.no
Postat av: Anonym

är du trött ?

2010-05-15 @ 15:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0