Pannkakor

hejsan .
sitter här ensam nu . eftersom att Clara har åkt.
efter att hon och jag gjorde världens godaste pannkakor så åt vi upp dem ,.
eler Claar åt bara en sen ringde hennes pappa opch sa att hon kulle hem .
men imon ska jag och hon mysa!
får se när jag kommer hem .
nmen sista skoldagen denna vecka iaf (:
fan vad vi ägde ut sexorna idag .
svårt att förklara varför men kul var det.
men nu ska jag hoppa in i duschen . platta håret och lite annat medans jag väntar på felicia .
om hon n¨n gång loggar in.
men kan ju hoppas .
men iaf . nu har jag babblat här ganska länge och har änbdå inte skrivit ngt vettigt :P
men om inte felicia loggar in ikv . så får jag prata med henne imon .
vill bara länka till en skön blogg också.

www.oysteinsr.blogg.no

en sjukt skön kille som snackar jättesött.

ha det bäst! pusshej<3

// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0