" Nu är man jätteglad!

Nu är man jätteglad!
Har för en gpngs ingen aning om varför men glad är jag :)

Dagen: Vaknade hos Josefine klockan 12 :)
gick upp och åt frukost och sedan kom mamma och hämtade mig ..
så åkte vi till eurostop och rusta några affärer där :)
köpte värmespray på kicks :)
sen hem till Baje :) ( gammelmormor )
Åt semlor .. är inte så glad i semlor men de hade köpt så jag åt ändå (a'
sen åkte man till maxi och handlade .. köpte färg  som jag ska färga håret med i helgen :)
sen hem .. och nu ska man så fort jag får svar från Usse plugga ..


P.S det är Usse som har fixat den nya designen :)








Frida


Kommentarer
Postat av: ussan// josefine

:D

2010-03-14 @ 20:05:20
URL: http://usseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0