Mika <3

hejsan .
är väldigt trött eftersom att klockan är väldigt mycket :)
min dag har iallafall varit riktigt skön ,
En jättevarm dag må jag säga.
var nere vid midsommarstången tidigare idag var väldigt skönt men sen stack jag hem lite tidigare än mamma och pappa när jag hade cyklat bara nån meter upptäckte jag att jag hade punktis på cyklen så fick gå hela vägen där ifrån "/
stack hem har typ bara spelat sims sen dess (a'
nej jag spelade kubb också såklart förlorade mitt lag ( jag  , pappa och mika ) mot andra laget ( mamma , Haidi och Jonas )
hoppas ni hade en skön midsommar :)


haha
sminket var borta jag vet (a'

jajaj nu skriver jag lite om

MIKA




vi är allt lite knasiga ;)

jaja Mika är en helt otroligt söt och snäll tjej.
visserligen två år yngre men vad gör det när det är en underbar person.
Mika är som en syster för mig ,
Jag är väldigt bra vän med både henne och henne bror Måns .
När jag är med Mika har jag ALLTID kul :)
Har så många minnen med dig gumman ,  inte minst ala melodifestivaler .
och Smögen ,
och Branäs och allt var det är .
vill ha tillbaka alla de tiderna.
så de jag försöker säga är att jag älskar dig tjejen <3

nu ska jag ta och sova en stund : )
skriver nog något imon bitti.
jaja god natt på er sov gott <3

pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0