splashisen

nu ska jag bara stänga av datan och borsta tänderna och så .
sen är det dags för mig att krypa ner i sängen .
men iallafall
annie kom inte förräns senare . den smarta ungen sopm åker på hjärnskakning.
men innan dess satt jag mest och myste med sally min älskling <3


bildrepris.

sen när annie kommit åkte vi hem till emmie och överraskade henne.
kulkul..
sen skulle jag hem vid halv 6 och duscha och fixa igjordning mig till splash.
splash blev tyvärr väldigt misslyckad.
det hände inget så efter nån timma stack vi hem igen.
så nu har jag suttit här och myst sen typ halv elva.
men man fick iallafall gratis chips och läsk.
och det tackar man aldrig nej till ;)
men morgondagen går åt till att packa och städa .
tråkigt men måste göras.
hörs förmodligen imon .


när jag kommit hem från splash

pusshej <3



Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0