Lindsay Lohan.

Lindsay Lohan har alltid varit en av mina idoler.
Även om hon knarkar dricker och allt vad hon håller på med så tycker jag ändå riktigt mycket om henne.
Visst det är ätte bra att hon fått sin fotboja , óch armband eller vad det nu var eftersom.
då kanske hon slutar med allt skit hon håller på med.
Men jag måste även erkänna att jag hade gärna sett ut som hon såg ut innan hn förstorade läpparna.
för hohn var verkligen söt då.
Dessutom är hon en fantastisk skådespelerska .
Vilket är ett stort plus för henne i mina ögon.
Eftersom jag älskar att skådespela även om jag tycker det är nervöst att stå framför folk och prata skådespela eller vad det nu är ,  men jag har alltid velat bli skådis.
vilket jag inte vill lika mkt längre vill hellre bli veterinär men då behöver man ju rätt höga betyg också.
emen det är här inlägget var riktat att handla om Lindsay så slutprata om det.
Hon sjunger väldigt bra också , önskar att jag kunde sjunga.
vissa säger att hon är homosexuell men det tycker inte jag stämmer.
hon är bisexuell , men det betyder inte att hon är lesbisk ändå .
lesbisk är hon  bara när hon är tsm med en tjej .
visserligen har jag ingen koll just nu så visst hon kanske fortfarande är tsm med Samantha eller har hittat en annan tjej eller kille.
Visserligen tycker jag väldigt synd om hennes pappa som har besöksförbud till lindsay.
på så sett tycker jag mer om Lindsay Lillsyrra Aliana.

Lindsay                         Ali


Lindsay      Ali


nu fick jag skrivit vad jag ville ha sagt om min så kallad idol :P

pussochkram <3


Kommentarer
Postat av: Thess

Tror hon är ihop med en kvinnlig soldat just nu :)

2010-09-07 @ 20:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0