Frågestund :)

idag vaknade jag en halvtimme för sent.
så det blev en halv fralla till frukost.
sen bar det av till ridningen.
där jag hoppade bana med Loke.
en helt underbar häst . fast jag gillar ju rickyälsklingen mer :)
men det gick bra , till alla er som aldrig ridit . testa de .
har an hästens tillit har man den resten av livet.
men jag tänkte ha frågestund så svarar jag på den om ca en vecka.
är på öckerö om en vecka så det blir lite mindre än en vecka.
så passa på och stöll frågor nu :)
men nu ska jag ta och hoppa in i duschen så att jag blir lite fräsch.
dagens outfit kommer lite senare.
pusshej <3

P.S bilder från ridningen kommer lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0