bajje

hejsan.
batteriet på musen är slut så jag lägger in ett inlägg medans det laddar :)
men jag vet inte vad jagska skriva så jag skriver ett inlägg om min gammelmormor Bajje :)

Bajje är en helt otroligt snäll person.
hennes man Tycko dog förra året, ska nog skriva om honom i ett annat inlägg.
Bajje betyder så otroligt mycket för mig.
jag kommer ihågnär vi åkte och hämtade Alma ( hennes katt )
när Alma satt och mjauade hela vägen från nånstans över göteborg.
så satt alla i bilen ( jag , mamma , mormor och Bajje ) och sjöng för henne vilket tillsist ledde till att hon var lugn.
Och vad jag tycker synd om dig nu när Tycko är död :(
jjaa nu harn nog batteriet laddat lite mer iallafall.
Jag älskar dig Bajje <3
( p.s det ´var jag som började kalla henne Bajje när jag var liten )

pussochkram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0