åska -.-

hejsan , förlåt attt jag inte lade in ngt inlägg efter det andre som jag skulle göra igår.
så idag tänkte jag skriva ett litet inlägg.
Iallafall inatt vaknade jag vvid 3 somnade opm och vaknade halv 7.
inte konstigt att mamma och pappa var förvånade att jag var vaken.
men kunde inte somna om . så idag gick man alltså upp halv 7.
gick och lade mig framför tv med täcke kudde.
riktigt skönt faktiskt.
men just nu hoppas jag på¨att någon kan hitta på ngt med mig idag.
Idag har det varit fint väder ända tills nyss när molnen kom och regnet .
så när Sally kom in var hon alldeles blöt och väldigt kelsugen.
men det blev lite mys´även fast hon var blöt.
bjuder på lite bilder nu.


det blev bara denna för jag tror det börja åska.
kommer mer bilder nästa gång jag har tid.

pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0