veckan hittils ;)

hejsan .
ska strax gå och lägga mig
men jaja veckan hittils hade inte kunnat vara bättre .
i Måndags var man ju som sagt på ullared :)
fett mysigt kommer bilder sen när jag tatt kort på det .
i tisdags tillbringade man nästan hela dagen nere i handikappbadet .
vid 3 stack vi mot after beach väntade där i en halvtimme .
sen visade det sig att bandet var dåligt så vi stack tillbaka till handikapp badet  . låg i och bada typ hela tiden :O
men fett skönt var det .
så stack man hem vid 6 halv 7 .
och jag och Usse räknar tutningar och vinkningar 1vinking = en halv tutning så just nu är vi på 13 och en halv tutningar.
men dagen idag blev en slappig dag i trädgårn med amanda ( såklart ) och Charlotte:)



Ullared :D


min STJÄRT ;)


jag är duktigare än att skjussa ;)



pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0