vad vore livet utan sommar och muuuuuuuuuuusik ?

hejsan.
nu är det sommar och jag har inte så mycket blogglust . så ni får stå ut med det.

men sommarn är ju bara fantastisk .
vad vore livet utan sommar .
INGENTING.
även om jag älskar vintern så tröttnar man på de kalla .
och vad vbore då livet om inte sommarn fanns.
jag menar våren är ju inte så varm så man måste bada och svalka sig eller kan gå i linne och shorts.
så utan somarn hade man aldrig kunnat bada i det sköna havet utan att bli sjuk.
Sommarn piggar upp mitt liv !.
och vad vore livet utan musik.
när man saknar nån kan man alltid sätta på musik.
när man är ledsen kan man sätta på musik som lugnar en eller bara bra musik som man tycker om.
och när man ä'r glad och pigg är det ju kul med musik som är lite fart i så blir man ännu gladare :)
så vad vore livet utan musiken .
nej det vore ju inte heller nånting.
så nu fick jag skrivet det jag ville ha skrivit.


går inte att vända bilden -.-

pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Slick!

2010-07-19 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0