Min Egna Lilla UssePusse !

hejsan .
Ett inlägg om min underbara bästa vän Usse!
En vän som jag har känt sedan 6.års 1 an nånting där.
har dock aldrig varit så bra vän med henne som jag är just nu.
vi hade våran pers i 6:an då vi bråka HELA tiden.
men på nåt sätt tog vi oss ut ur den persen och det ska ni veta att det betyder as mycket för mig.
Vi hr vår humor och är kanske lite knasige men vi står för det.
med henne har man ALLTID kul kan jag säga er.
För er som inte är vän med henne kan jag säga er att där har ni missat något !
Alla de minnen vi har tillsammans .
de går inte att beskriva med ord hur mkt de betyder och mer ska de bli !
En vän som du finns det inte många av en SNÄLL , begåvad . snygg , omtänksam och rolig såklart , det finns det inte många som är framför allt är du speciell !
och du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta . min EGNA lilla glassoman ;)





JAG ÄLSKAR DIG MIN LILLA KNASIGA GLASSOMAN ;)

pussar <3


Kommentarer
Postat av: ussan

naawwww!! <3<3<3 lite konstig bilder på mig bara.. hihi ^^ looooooove you to my BEST friend ! :)

2010-07-30 @ 17:30:46
URL: http://usseb.blogg.se/
Postat av: FOTOGRAF Antonf

ha en fortsatt bra kväll :)

2010-07-30 @ 19:14:52
URL: http://fotografanton.blogg.se/
Postat av: Denice

sv: okej :D

Jodåm det är bra med mig, men är lite arg just nu, för jag satt och höll på med en ny header och när jag var nästan klar så försvann hela mitt arbete, och nu är det helt borta, och jag orkar inte sitta och göra om allt igen det var fett jobbigt!!

2010-07-30 @ 19:20:21
URL: http://deniceanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0