ingen hampan och fredrik idag

hejsan
ni får nog några inlägg idag ändå.
Fredrik skulle iväg så det blev inget .
får bli nån annan dag.
men jag och charlotte får väl hitta på något annat kul.
men jag vet inte hur många inlägg det blir.
men iaf .
idag så började sally skälla hysteriskt ( hon skäller aldrig )
så när vi kom ut och skulle kolla vad det var och då var det en liten igelkott.
Och det var hemskt att se .
Den var verkligen livrädd och skakade som ett asplöv . :O
men jag skulle precis fotad den och då kröp den under vårat förråd så ni får ingen bild på just den igelkotten.
men här kommer en bild på en annan liten igelkott.


men nu ska jag försöka göra en ny header om jag hinner . :)

pussar <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack Frida, vad gulligt av dig! =)

2010-08-02 @ 22:01:30
URL: http://hannathidholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för tipset :D

Vad göru då?

2010-08-02 @ 23:51:28
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0