sjuk "/

Nu sitter man här och har precis pluggat fysik som man ska ha prov i på måndag "/
förlåt att man inte bloggat så mkt men har varit sjuk så har inte orkat varit inne på datan ..
lite kort om gårdagen :
första lektionen . idrott hoppade hopprep och skulle göra någon med bommar m.m
andra lektionen . tyska "/  kmr faktiskt inte ihåg vad vi gjorde .. xD
sista lektionen . SO kollade på film om jordbävningar som avslutning om jordbävningar .. samt nutidsfrågor .. bara 6 rätt av 10 xD
sen åkte man hem till mig med usse och lisa
vi satt vid datan . köpte chips och godis :P hehe . ah  och skojjade oss lite xD
sedan sov usse här .. så vi kollade på lets dance lite xD
i tisdags klippte man sig .. snelugg och mer uppklippt :D
Blev snyggt tycker jag :D
idag red man ricky älsklingen :D
så jag och usse gick upp åtta idag då :P
sen duschade jag och vi skojjade oss lite  . spelade sims m.m
när usse åkt började jag plugga fysiken och lite matte "/
och ikv blir det kyckling till kvällsmat . gott :P
sen ska man kolla robinsson ..
nu ska man kolla lite bloggar ..

slänger in en söt bild på sally älsklingen <33






Frida


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

jaa det e en fin stad, lite mkt folk ibland bara :P hehe

2010-01-23 @ 20:10:16
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: ussan

Skitt kul dag/natt/dag hade vi xD

2010-01-24 @ 00:21:44
URL: http://usseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0