Josefine J-B

Hejsan :D

förlåt att man inte bloggat så mkt på sistone men har mått lite si sådär så har inte orkat :S

Idag har man iaf varit med Josefine J-B

:D

hon målade mina naglar jätte fina verkligen ..

P.S har ingen bild :S


Inte min hand dock..

Ikv har m,an städat sitt rum .. behövdes .

kommer bilder


Har träningsverk i armen från badmintonen på gympan igår :S

Badmintonen var rolig iaf ..

Nu är man rätt trött så ska typ sova snart ..

imorgon ksa man ju upp klockan 6 om man orkar :S


gjorde om mitt hår lite xD

dagens skola ..

bild.. gjorde geometriska figurer .. roligt faktiskt med skuggningar
So.. jordens nånting..
Ma.. räkna som vanligt..
engelska.. fortsatte med ngt papper..
projekttid.. syslöjd.. fortsatte med min pläd  till sally kommer en bild på den när den är klar ..

P.s josefine har jättegulliga barn hemma hos sig :D

kolla gärna in hennes blogg www.usseb.blogg.se

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: ussan /josefine jb

naeewwww vad gullig du är ! <33

2010-01-14 @ 22:00:19
URL: http://usseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0