"SAKNAR DIG OTROLIGT JOSEFINE!

SAKNAR DIG OTROLIGT JOSEFINE!



JAG ÄLSKAR DIG JOSEFINE! <3
DU ÄR MIN BÄSTASTE VÄN OCH KOMMER ALLTID ATT VARA!

När regent faller från din kind,


När all din ömhet är en kylig vind.


När elden slutat leva i din kropp,


När kärlek inte längre har nåt hopp.


Tänk på mig, jag finns hos dig,


Jag torkar regnet från din kind,


Jag tar din hand, Vi går mot vinden


Vi finner värmen efter eldens brand,


Och tänder åter lågans hopp. 

När regent faller från din kind,


När all din ömhet är en kylig vind.


När elden slutat leva i din kropp,


När kärlek inte längre har nåt hopp.


Tänk på mig, jag finns hos dig,


Jag torkar regnet från din kind,


Jag tar din hand, Vi går mot vinden
Vi finner värmen efter eldens brand,
Och tänder åter lågans hopp.


JAG KOMMER MED SOCKERKAKA NÅN DAG TILL DIG ÄLSKLING! <3







Frida

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså Frida är det du som har hittat på alla de här dikterna för de är så jävla bra!!!!! Du skulle ärligt talat kunna försörja dig på att skriva poesi i så fall!!!

2010-02-25 @ 18:45:12
Postat av: Lexi

Söt blogg! :-)

2010-02-25 @ 21:07:50
URL: http://lexismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0