"Har du slutat prata med mig?

Har du slutat prata med mig?
Blockat mig?
Eller helt enkelt bara inte varit inne på msn på jättelänge?
det är något jag nog aldrig får veta.
Men jag önskar nog faktiskt att du bara inte har varit inne på msn på länge.
Nej nu ska ni inte behöva sitta och lyssna på mina bekymmer mer.¨

Dagen:
Sportlov nu ju så man vaknade hos Clara 12.15 ..
sen åt vi frukost.
efter det kollade vi på en serie vid namn O.C. :D
Den var bra och gullig ;)
Sen gick man ut pch åkte på nån sparkgrej med hundarna.
Sen gick vi in och packade ihop mina grejer.
När vi var klara med det gick vi in i det andra huset och åt kladdkaka med nyponsoppa :P
GottGott :D
Sen kom mamma och hämtade mig.
Så åkte vi till maxi och handlade.
Sen när man kom hem satte man sig vid datan.


ja det var min dag.
sitter här jämte pappa som är helt inne i OS.
 får väl se vad som händer.



Blev en söt bild på Salltran.





Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0