OBS! perverst :O

hejsan IGEN!
för några dagar sedan satt jag och två kompisar ( Tina och Usse ) och diskuterade lite .
vi satt utanför kiosken i tylösand och så såg vi att sia gubben var naken där han höll i sin STORA glass :O
vi bara fy fan han sätter ju på den :O
men sen såg vi att han höll i glassen jämte sig så ci barara .
Glassen har säkert ett hål.
ÅHH fy fan han sätter på glassen :O
sen på nåt sätt kom vi och tänka på att gud faktiskt är ganska pervers.
hur många tänker på de liksom?
jag har iallafall inte hört en enda som tänkt på de.
men iallafall.
vi menar ju de att han ville inte att adam och eva skulle äta av kunskapens träd .
För om de åt av frukten på de trädet skulle de upptäcka att de var nakna.
men jag menar vad spelar de för roll .
gdu ville ju bara se de nakna :O
jag menar hur pervers är man inte då liksom :O
men nu ska jag ta och göra något annat .


första bilden på mig som jag lade in på denna bloggen :)

pussar <3


Kommentarer
Postat av: ussan

HAHAHAHA!! det var så kul!!! xD

2010-08-07 @ 22:52:49
URL: http://usseb.blogg.se/
Postat av: blablabla

det va faktiskt jag som sa det det först( på grund av allt socker...) hahahah men kul va det ;)

2010-08-08 @ 00:12:35
URL: http://tinabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0