frågor

hejsna . förlåt för dålig uppdatering.
men nu har jag tråkigt så här får ni lite information om mig .
om ni också hjar tråkigt kopiera gärna texten då :P

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: ganskla bra men har ändå tråkigt -.-
Favoritgodis: choklad! ( eller söta björnar (a' ) helst marabou polka :)
Är det nåt du absolut inte äter: flygande jakob ( fy . blääää )
Kläder just nu: just nu bara ett stooooort vitt linne :)
Musik just nu: italobrothers -  Love is on fire
Vad sa du senast: okej . hej då . 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: tror jag hade valt 8o-talet
Sommarplaner: snart slut men.. antagligen kompisar och annat :)
Fisk eller badkruka: ett mellanting ( felicia du är badkruka !! )
Saft eller alkohol: SAFT isf . alkohol är bläääääää.
Hur många kuddar sover du med: 2 :)
Favoritväder: Regn med åska! :D haha sol på andra plats ( håller med dig felicia ) 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mobilen, en kompis, en hängmatta :) 
Spelar du nåt instrument: nej, men vill börja spela piano eller gitarr :) ( helst piano )
Morgon- eller nattmänniska: är absolut ingen morgon människa men inte riktigtnattmänniska heller men det får väl bli natt då ;) 
Sparare eller slösare: slösare :O  ( Felicia du är SPARARE :O )
Bästa film: Remember me och The last song.
Tror på liv på andra planeter: ja . det finns nog myror på pluto . :O
Kommer du ihåg din första kärlek: nej, faktiskt inte.
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: nej
Tror du på mirakel: vet faktiskt inte
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: okej känner mig trög men fattar inte frågan
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej . vf skulle man göra de?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 eller 3 .
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: ja snacka om.
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? tvilling
Rädd för insekter? nja, inte så. men spindlar är äckliga och stora konstiga getingar :O
Äckligaste insekten: FÄSTINGAR!!  ( håller med felicia )
Största svaghet: kan vara lite retsam .
Det här är jag bra på: ingen aning. 
Bästa bok? Syskonkärlek av Katarina Bredow 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
ingen aning.  jag klarar mig utan superkrafter ;)
Vad vill du jobba som? veterinär , djurpolis eller skådis :)
Chips, morötter eller godis? Godis eller chips.
Pizza eller hamburgare? hamburgare med mkt grillkrydda :)
Skriver du dagbok? Oftast inte.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? vet inte men om jag tatuerar mig blir det i ryggslutet och om jag piercar mig blir det i naveln och lite mer i öronen .
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat (a' ( eller inte )
Gungar du på stolen? sometimes
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? NEJ . jag skulle bli höjdrädd :O 
Vilken hand håller du gaffeln i ? Oftast höger. ( när det inet är segt kött )
Är du rädd för blod? nej , bara om nån är dränkt i det :O. 
Saltar du på maten? oftast-
Gillar du att sjunga? Ja, men det e inte vackert ( eller? )
Anser du att du är stark? nej, jag är svag.
Brukar du sola? Ja, ganska mkt
Vad gör du om du får hicka? väntar tills det slutar
Röker du? nej . usch! 
Snusar du? nej usch igen ! 
Använder du knark? nej .
Kaffe, te eller inget? inget.
Har du en besatthet? Nej

så nu fick ni de :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej, hur är det med dig idag då? :)

2010-08-04 @ 14:35:58
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Cissi

okej tråkigt, jo det är bara bra med mig! vad gör du då? :)

2010-08-04 @ 18:36:48
URL: http://ceciliav.com
Postat av: ussan

sv: kanske :)

2010-08-05 @ 17:14:57
URL: http://usseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0