valborgsmässo afton

hejsvejs.
sitter just nu på rummet och ska städa . mitt rum blir stökigt direkt xd
idag har man varit på stan med Felicia och Usse
köpte ringar och lade undan ett par shorts som mamma ska köpa till mig imon :D
men kvällen går nog åt till att plugga matte och städa xd
bloggar kanske lite mellan städningen och matten eller när jag är klar med matten .
Imon är det valborgsmässo afton . ska ner till brasan och mysa med familjen och kompisar.
Vad ska ni göra på valborg?
men nu är det nog bäst at jag börjar städa (a'


jag förra veckan :)


www.orangejeans.blogg.se





Kommentarer
Postat av: Felicia :)

det vet du :D <3 club diva a)

2010-04-29 @ 20:50:17
URL: http://orangejeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0