Städning -.-

sitter här inne med Sally och myser :)
ska städa klart rummet snart .. jag vet jag är lite långsam när det gäller städning..
men jag tycker de är så himla tråkigt -.-
dagen:
skolan -.-
bild - anna-lena var sjuk så vio var ensamma. fast ibland kom inge-gerd och kollade till oss..
So - började plugga om bibeln . vilket jag tycker är lite kul :)
Matte - hade utomhuslektion . fick inte ¨så JÄTTEmycket gjort men lite fivck jag gjort iaf :)
Lunch - potatis och purjolöks soppa .. bläääää men smörgås till iaf :)
Engelska - pluggade mer än vanligt . fick väldigt mycket gjort :)
Projekttid - sydde axlarna på min tunika :)
sen efter skolan åkte jag , Usse och Feliciatill Capalini :)
där jag tog två hål till i ena örat - bilder kommer :)

Vad sa  Gud när han hade skapat mannen?
-Bättre kan jag :)




Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0