matte

har städat klart rummet  så ska jobba ngn nsida matte orkar inte jobba mer matte än så just nu xd
men det blir ett försök på att komma ifatt iaf :)
måste verkligen börja plugga mer på lektionerna.


Ljuv,
genom en spegel,
lyser månen i augusti.


Liksom vindar lyfter segel,
blåser vinden ljum i själen.
Du är drömmen - dömd att jaga,
dina läppar, dina ögon ...
Du är vacker som en saga,
men i min verklighet;
blåser grenarna i träden -
låser in mig från kylan i fönstret
och drömmer så i natten

om sommaren.

Du,
är inte bara sagans kraft
att nära drömmen;


Du är bäckens vatten klara,
du är skogen, du är heden.
Och blåser sanden in i ditt öra
där bland buskarna på stranden,
skall jag hjälpa dig att höra
och få dig att förstå;
Håll om livet,
håll om kärleken!
Håll om drömmen
som vakar därinne!
Så drömmer vi i
natten

om sommaren


var bara tvungen att lägga upp denna bild
den är så söt samtidigt lite läskig.





Kommentarer
Postat av: Ammi

åh, jag med!!!

2010-04-30 @ 04:02:24
URL: http://aaammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0