Förlåt .

nu har man precis kommit hem från felicia :)
ska snart städa mitt rum -.-

men tack felicia för att du gjort min helg fantastisk :)
och får väl tacka hanens för att han gjorde dagen igår fantasisk ( tillsammans med felicia ) .
Vill även säga förlåt till dig hannes och simon .
Jag och Felicia hade de tråkigt . och då blev de lite " spam " .
Men aja . försöker få igång musik på mitt rum medans jag ska städa men de går inte så bra .
så får väl fortsätta med de nu -.- .
men sen blir de felicia. så får vi väl hitta på ngt kul :)
blev ett "naket" inlägg idag igen men väldigt nödvändigt enligt mig .
får lägga in bilder nån annan dag ist .





Frida.


Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Kul med dej också frida :D och hannes. Håller med dej, var inte sura på oss :P Iallafall inte på frida, hon spammade inte, det var jag hahhaha xd <33

2010-04-11 @ 15:50:48
URL: http://orangejeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0